Saturday, December 22, 2012

oohhh... papa

Mira seorang gadis yang sedang meniti usia keremajaan. Pada peringkat usia remaja yang beransur-ansur membentuk personaliti seorang wanita muda, perkembangan tubuhnya subur bak cendawan tumbuh selepas hujan.

Dadanya menonjol ke depan menampung gunung berkembar yang semakin pejal dan tinggi membusut. Rambutnya yang hitam bersinar mengurai melepasi bahu sambil menyerlahkan leher jinjangnya yang putih melepak. Pinggulnya juga membesar menjelmakan bentuk kerengga yang mengiurkan.

Tubuh yang semakin dewasa itu bertambah seri dengan sepasang kaki langsing yang menawan umpama pergawati popular.

Keinginan Mira seksual Mira juga menebal dengan matangnya anggota seksual yang masih belum pernah ternoda oleh mana-mana jantan yang sering terliur melihat gadis belasan tahun ini.

CHAPTER I - MENGENDAP

Malam semakin larut dan penghuni banglo di pinggir kota itu mula melabuhkan tirai pada hari yang menuju penghujungnya. Mira masih berbaring di sofa empuk di ruang tamu yang besar sambil matanya tepat memandang kaca TV yang sedang menyajikan kisah percintaan romatik “The Pretty Woman”. Filem romantik lakonan Julia Roberts dan Richard Gere itu begitu memukau Mira. Mira kagum dengan karekter hero yang jatuh cinta pada seorang pelacur. Cinta sejati itu mampu mengatasi batasan status sosial yang sering menjadi penghalang cinta. Mira begitu asyik menonton dan bila cerita itu berakhir, Mira lantas melihat jam dinding yang jelas menunjukkan jam 12.00 tengah malam.

“o..ngantuknya”, Mira bingkas bangun dan menggeliatkan badan. Matanya terarah ke pintu bilik yang berada di sebelah kanan tangga. “Farish, tidur dah agaknya”, Mira berbisik sendirian bila tidak kelihatan bias cahaya pada pintu bilik tidur adiknya.

Perlahan-lahan Mira menaiki tangga menuju biliknya. Langkah Mira penuh berhati-hati untuk tidak mengganggu lena kedua orang tuanya yang sedang beradu di bilik utama rumah banglo itu.

Dalam kesamaran malam Mira terlihat pintu bilik kedua orang tuanya sedikit terbuka. “Apalah tidurpun tak tutup pintu rapat-rapat”, Mira kemudian bergerak ke arah pintu bilik ibu bapanya untuk menutup pintu tersebut.

Tangan Mira pantas memegang tombol pintu. Pada saat itu mata Mira terarah ke dalam bilik dan tanpa sengaja mata gadis sunti itu tersentak melihat aksi kedua orang tuanya yang sedang memadu kasih di atas ranjang. Cahaya bulan lemah menerangi bilik itu namun Mira dapat melihat susuk tubuh papa sedang beralun lembut menghimpit tubuh mama. Gerakan badan papa berombak sambil punggung papa berputar-putar seperti sedang menggerudi di celah kaki mama yang terbuka luas.

Mira seakan terpukau dengan aksi kedua orang tuanya. Tangan kiri Mira tanpa sedar meramas-ramas celah kangkangnya. Jari jemari Mira pantas mengesel-gesel pada bukaan faraj perawannya. Bibir faraj Mira yang lembut dibelai sambil jari telunjuk Mira mengelus kelentitnya mula mengeras.

“ooo..ooo..mmm”, mama merengek manja menerima tusukan-tusukan tajam pedang papa yang terbenam dalam di lorong nikmat mama. Rengekan mama membuatkan papa semakin pantas berdayung. Punggung ayah beralun laju sambil mulut papa rakus mencumbui payu dara mama. Papa dan mama terlalu asyik melaksanakan aksi penuh berahi sehingga tidak menyedari kelibat Mira yang masih tercegat di depan pintu.

“oooo..aahhh”, hayunan punggung papa yang laju tiba-tiba terhenti dan tubuhnya seakan kejang. Papa menekan punggungnya kuat pada celah kangkang mama. Otot punggung papa mengegang kuat. Mama pula memeluk papa lebih kuat dan serentak itu Mira tersedar dari keasyikannya melihat hubungan seks kedua orang tuanya.

Mira segera bergerak laju menuju kamar tidurnya. Pintu kamarnya ditutup perlahan-lahan. Mira lalu merebahkan tubuhnya di tilam empuknya sambil dadanya masih berdegup kencang. Itulah pertama kali Mira melihat hubungan seks antara dua insan. Perasaan Mira bercampur baur, rasa bersalah kerana mengendap ibu dan bapanya yang sedang melaksanakan kewajipan sebagai suami-isteri.

Naluri seks Mira meluap-luap dan bantal peluknya dipeluk erat sambil cuba memejamkan mata. Mira ingin segera terlelap dan bermimpi untuk bersama seorang lelaki yang mampu memenuhi ghairah keremajaannya.

CHAPTER II – PELUANG

Peristiwa malam itu sudah berlalu sebulan dan Mira sering terdorong untuk mengendap kedua orang tuanya namun peluang yang Mira nantikan tidak pernah muncul lagi.

“Mira, this weekend mama ada conference di Penang, sayang”, mama memeluk Mira yang sedang duduk menghadap komputer di biliknya. “Berapa lama mama di sana?”, Mira segera berpaling memandang tepat mama. “ Monday night baru mama balik”, jawab mama pantas.

“So if anything cakap ngan papa ye”, mama mula berlalu dari bilik Mira. Mira melihat mama sudah beredar dari biliknya. “And one more thing, nanti Mira tengok-tengokkan Farish ye”, mama menjenguk semula ke bilik Mira. “Ok ma, Farish tu ok je. Lagipun kan dia ada kelas Karate every weekend”, jawab Mira.

“Mira, mama nak ke airpot dah ni, flight mama jam 4.00 ni”, mama membawa begnya turun ke bawah. Mak Minah yang tercegat sedari tadi segera menyambut beg mama. “You have a nice weekend ya ma”, Mira mencium pipi mama.

Mira turun ke bawah menuju ke garaj kereta sambil memerhatikan kereta Mercedes Benz yang dipandu oleh Pak Mat itu perlahan-lahan membawa mama meninggalkan perkarangan rumah.

Papa pulang lewat pada malam itu dan sebaik sampai di rumah papa naik ke bilik untuk membersihkan diri. Mira dan Farish makan malam bersama papa sahaja dan sebaik selesai makan malam papa memberitahu dia letih sangat dan bergegas ke bilik untuk berehat.

“Kak Long, Farsih tidur dulu ye, esok Farish kena bangun awal nak pergi latihan Karate”, adik Mira juga meminta diri untuk ke biliknya. “Ok, Kak Long pun ada kerja nak buat kat bilik lepas tolong Mak Minah kemaskan pinggang mangkuk ni, good night Farish”.

Setelah Mira selesai membantu Mak Minah di dapur Mira naik ke biliknya. Mira segera duduk di meja belajarnya dan mula membuat kerja rumah Biologi yang perlu dihantar pada hari isnin nanti. Mira sengaja berbuat demikian agar dia dapat menghabiskan hujung minggunya dengan teman-temanya menonton wayang di Mid-Valley.

Tiba-tiba Mata Mira terpaku pada satu gambaran pada buku rujukan Biologinya. Lakaran sistem reproduksi lelaki pada buku itu mencuit naluri kegadisannya. Lakaran yang jelas menunjukkan batang zakar lelaki serta dua biji buah zakar membuatkan Mira begitu kepingin untuk melihatnya secara langsung. “Bagaimana bentuk dan rupa zakar orang yang sudah dewasa?”, keinginan Mira untuk melihat sendiri zakar di depan matanya semakin menebal. Tiba-tiba Mira teringat kembali peristiwa antara mama dan papa pada malam itu. Ghairah Mira mula bercambah.

“Hmm, baik Mira tengok tv, malaslah nak layan perasaan ini”, Mira cuba melawan berahinya. Mira kemudian bergerak keluar dari bilik. Mira melangkah untuk menuruni tangga bila dia terdengar dengkuran lembut papa dari bilik utama yang pintunya sengaja papa biarkan terbuka sedikit. “Papa dah tidur, penat betul papa agaknya”, minda Mira segera menyampaikan maklumat dan serentak itu niat nakal Mira pantas menyelinap ke dalam benaknya.

Mata Mira liar memandang sekeliling untuk memastikan tiada siapa yang melihatnya menuju ke bilik papa. Mira melangkah berhati-hati ke kamar utama dan menolak sedikit pintu yang memang tidak tertutup rapat. Lampu tidur yang dipasang lemah menjamah tubuh papa yang sedang lena. Dada papa beralun lembut sambil dengkurannya jelas kedengaran. Mata Mira segera tertumpu pada bahagian sulit papa. Kain pelikat papa terlepas dari ikatannya dan sedikit menyerlahkan pangkal peha papa yang putih.

Mira perlahan-lahan menuju ke katil. Pertimbangan Mira sudah hilang dan Mira seakan terlupa lelaki yang sedang terlena di atas katil adalah papa. Mira dengan penuh berhati-hati merebahkan dirinya ke katil sehingga muka Mira berada rapat dengan bahagian sulit papa. Jemari Mira terketar-ketar mula melepaskan kain pelikat papa perlahan-lahan takut untuk mengejutkan papa.

Mira menarik perlahan kain pelikat papa ke bawah. Jelas kelihatan rerambut kasar yang lebat menghiasi pangkal zakar papa. Mira sedang asyik mengelus lembut rerambut itu bila papa tiba-tiba mengerakkan badannya. Mira segera menarik tangannya. Papa menggeliat dan gerakan tubuh papa menyebabkan kain pelikatnya terlondeh lagi.

Kini zakar papa yang lembik terserlah. Mata Mira memandang tepat zakar papa. Zakar papa agak besar walaupun masih lembik. Batang zakar papa terjuntai, yang panjangnya kira-kira 4 inci itu berehat tenang pada paha papa. Pangkal zakar papa agak kecil berbanding kepala zakar papa. Mira begitu asyik merenung zakar papa dan tanpa sedar jari jemari Mira mula menyentuh zakar papa seakan cuba mengukur setiap inci batang zakar papa.

Sentuhan Mira pada zakar papa menyebabkan papa bergerak lagi. Mira tersentak tetapi kembali tenang bila menyedari papa masih lagi lena. Mira mula memberanikan dirinya. Jarinya bergerak-gerak lembut menyentuh kepala zakar papa. Batang zakar papa berdenyut-denyut bila Mira membelai kepala zakar papa. Zakar papa mula menegang dan Mira semakin terpukau melihat zakar yang lembik itu mula mengeras. Batang zakar papa menjadi pejal, ukurlilit dan panjang zakar papa mula berubah menyambut sentuhan lembut jemari Mira.

Mira semakin pantas membelai batang zakar papa yang mula tercacak menyerlahkan sebentuk pedang tumpul sepanjang 6 setengah inci itu. Papa masih lagi lena dibuai mimpi. Hanya bunyi dengkuran papa yang seakan disulami oleh rintihan kecil keenakan. Mira melihat urat-urat jelas kelihatan melingkari batang zakar papa yang berdiri tegak keras rapat ke perut papa. Kepala zakar papa berkilat dan mengembang seperti cendawan. Bekas khatan pada zakar papa meninggalkan satu garisan membulat yang mengeliling batang zakar papa. Buah zakar papa bula bergerak-gerak menyebabkan kantungnya membulat menegang. Kantung zakar papa juga ditumbuhi oleh rerambut liar yang jarang.

Mira cuba menggenggam batang kemaluan yang keras itu di dalam telapak tangannya. “Wow besarnya zakar papa”, tangan kecil Mira tidak mampu menggenggam sepenuhnya zakar papa yang keras berdenyut. Mira mula mengurut-gurut zakar papa meniti pangkal yang sedikit kecil hingga ke kepala bak topi keledar yang besar. Mira merasakan batang zakar papa bertambah besar dan cecair bening mula menjengah keluar dari celah bukaan kepala zakar papa. Cecair jernih yang terbit mula menitis membasahi jemari Mira. Licin dan sedikit pekat cairan mazi papa.

Entah mengapa tiba-tiba mulut Mira terbuka dan air liur Mira sedikit tertumpah tepat menyentuh kepala zakar papa. Berahi Mira mula meliar, lidah kecil Mira terjulur keluar dan satu jilatan pantas singgah pada daging lembut di bawah kepala zakar papa. Cairan mazi papa terasa sedikit payau namun Mira seperti seekor kucing terus menjilat kepala zakar papa. Jemari Mira pula tidak berhenti mengusap lembut batang zakar papa. Alunan pernafasan papa semakin pantas. Batang zakar papa berdenyut lebih kencang dan kepala zakar papa berkembang mekar berkilat-kilat dijamah cahaya lemah lampu tidur. Bibir merah Mira lantas memamah kepala zakar papa seperti sedang menikmati ais krim lollipop.

“ooo...mmm”, papa mendengus keras di dalam lena yang dibuai mimpi indah, serentak itu cairan pekat keputih-putihan seakan krim membuak-buak keluar dari bukaan pada kepala zakar papa. Mira tersentak bila air mani papa mula memancut keluar. Cairan pekat benih papa tertembak ke wajah Mira dan sebahagiannya terpancut ke bukaan mulut Mira. Lidah Mira pantas merasa cairan pekat itu dan menelan sedikit. Cairan pekat seakan krim itu berbau seperti telur ayam yang belum di masak dan kental bak jelly.

Kekerasan zakar papa semakin surut dan Mira melepaskan perlahan-lahan genggamannya. Senyuman puas jelas terpancar pada wajah Mira. Dia begitu terpesona dengan zakar gagah milik papa yang baru saja memuntahkan benih-benih yang pekat melekit. Benih yang sama telah melahirkan Mira dan Farish. Mira melihat papa masih lena dan sebelum beredar meninggalkan papa, Mira sempat mengucup mesra zakar papa yang lembik sambil Mira menutup kemaluan papa dengan kain pelikat papa.

Mira kembali ke biliknya dan terus terlelap sambil bau jantan benih papa yang melekat pada raut wajahnya mengiringi lena Mira hingga ke pagi.

CHAPTER III – KETAGIH

Kenangan malam itu sentiasa berligar di dalam minda Mira sepanjang hari sabtu yang terasa amat panjang. Mira keresahan sepanjang hari dan mengambil keputusan untuk duduk di rumah sahaja.

“Mira tak ke mana-mana ke hari ni”, sapa papa yang tadinya sedang asyik membelek akhbar. “ Mira, kenapa anak papa hari ni macam lemas semacam je, period ya”, papa menyambung bicara sambil matanya melirik ke arah Mira yang berbaring lesu di atas sofa menatap majalah REMAJA keluaran terbaru yang baru dibelinya semasa pulang dari sekolah semalam.

“Taklah, papa ni. Mira malas nak keluar lagipun Yati dan Nora ikut rombongan sekolah ke Kelantan, jadi kalau Mira nak keluarpun takde kawan”, Mira menyambut bicara papa sambil memandang wajah lembut papa. Papa memang seorang lelaki yang kacak, tubuhnya yang sederhana tinggi dan raut wajahnya memancarkan ciri-ciri idaman ramai wanita.

“Bahagia mama mendapat suami seperti papa”, Mira berbicara di dalam benaknya. “Zakar papa yang besar dan keras itu pastinya mampu menjalankan kewajipan seorang suami terhadap tuntutan nafkah batin mama dengan sempurna”, Mira terus dibuai khayalan.

“Mira, sekejap lagi papa keluar dengan uncle Rosli. Papa main golf, petang nanti baru papa balik ye”, Papa bingkas bangun dari kerusi malasnya sambil berjalan ke arah tangga untuk naik ke biliknya.

“Ok”, Mira menjawab pendek.

Hari sabtu beredar perlahan dan setiap detik Mira hanya teringat zakar papa yang tega melepaskan cairan pekat maninya pada wajah comel Mira.

Malam nanti Mira menunggu peluang yang sama untuk bermain dengan zakar besar milik papa. Zakar papa seolah-olah telah menjadi “dadah” yang sukar untuk Mira lupakan kenikmatannya tatkala jemari dan lidahnya menerokai setiap inci batang kemaluan papa.

CHAPTER IV – TERLANJUR

Malam semakin larut, Mira terbaring resah di atas katilnya. Fikirannya melayang memikirkan papa yang sedang lena di dalam kamar.

Farish yang pulang lewat petang setelah mengikuti latihan Karate dan berjalan bersama rakan-rakannya pada siang hari telah lama dibuai mimpi. Mak Minah dan Pak Mat juga sudah lama melayari lena yang panjang.

Mira tidak mampu lagi untuk menahan gelojak nafsu remajanya. Jemarinya meramas-ramas belahan faraj perawannya dan cairan farajnya bak aliran air terjun menjunam keluar dari bukaan farajnya membasahi bahagian dalam paha Mira.

Bisikan syahwat yang memuncak terus menguasai tubuh gadis remaja itu. Mira bingkas bangkit dari katil dan kakinya melangkah separuh sedar menuju kamar papa.

Pintu kamar ditolak lembut dan pandangan Mira pantas menjamah tubuh papa yang sedang lena di atas katil besar milik papa dan mama. Tubuh papa hanya dilitupi oleh kain pelikat yang kali ini terikat kemas. Mata Mira liar merenung dada papa yang berbulu halus. Badan papa dijilat rakus oleh pandangan penuh berahi Mira. Perut papa yang sedikit gendut dihiasi oleh rerambut liar yang tumbuh liar hingga ke pusat papa.

Tubuh Mira yang hanya dibaluti oleh lapisan nipis “night gown” pantas bergerak ke atas katil. Mira merebahkan tubuh langsingnya di sisi papa. Papa hanya bergerak sedikit seakan memberi ruang untuk Mira.

Kewarasan Mira telah hilang hanyut ditelan nafsu menggunung dan Mira lantas meramas-ramas dada papa. Papa masih terlena dan hembusan nafasnya masih tenang. Tangan Mira semakin liar menjelajah setiap bahagian atas tubuh papa. Sentuhan dan belaian Mira yang berterusan mengundang reaksi spontan pada pedang keramat papa. Kemaluan papa mula membuat bukit kecil yang jelas kelihatan pada kain pelikat papa.

Mira mencuim lembut puting papa dan tangan Mira menyelinap masuk ke dalam kain pelikat papa. Zakar papa yang keras tercacak digenggam erat dan urutan ke atas dan ke bawah tangan Mira mula menari. Papa merengek kecil di dalam lenanya. Mira sudah tidak mampu bertahan lagi, kain pelikat papa dileraikan ikatannya dan Mira merapatkan badannya ke badan papa. “Night gown” Mira juga sudah melayang ke bawah katil. Dada Mira yang terbonjol dihiasi gunung kembarnya menyentuh bahagian sisi badan papa.

Tiba-tiba papa menggerakkan badannya mengiring dan terus menghadap Mira. Mira tersentak sebentar tetapi mata papa masih terkatup rapat dibuai lena. Nafas papa yang hangat terus menjilat wajah Mira. Kepala zakar papa yang besar tepat menyentuh pintu faraj Mira. Peluang yang terhidang di depan mata pantas disambar Mira. Zakar papa yang keras diurut lembut sambil Mira menggesel-geselkan kepala zakar yang kembang di sekitar bibir faraj yang telah lama basah licin disirami cairan faraj Mira.

“oo...”, papa mengerang kecil ketika kepala zakarnya mula melepasi bibir faraj Mira. Papa yang masih lena separuh sedar menekan punggungnya ke arah Mira dan cuba menbenamkan tongkat sakti ke lorong sempit anak gadisnya itu. “argh..”, Mira menahan kesakitan yang sangat tajam bila hujung kepala zakar papa mula menceroboh saluran kewanitaannya yang belum pernah dilewati oleh sebarang pengunjung asing itu.

Papa yang seakan sedang bermimpi menekan punggungnya lebih kuat ke arah Mira. “arghh..aduh”, Mira merengek kesakitan sambil merapatkan mukanya ke dada papa. Tubuh Mira mengigil kecil menahan kesakitan yang meresap ke segenap tubuh remajanya tatkala batang zakar papa yang keras dan besar buas merodok selaput dara Mira. Mira terasa ada cairan panas mengalir pada bahagian dalam pahanya. Mira tahu dia telah menyerahkan mahkota keremajaan pada insan yang amat disayanginya, papanya sendiri.

Papa yang masih dalam separuh sedar terus mengasak Mira. Badan papa bergerak menindih tubuh Mira yang kecil itu. Faraj muda yang masih ketat itu terus digerudi tanpa belas. Gerakan pantas batang zakar papa menyentuh dinding faraj Mira menerbitkan sensasi yang membuai dan mula menghilangkan rasa perit pada faraj Mira. Kini Mira hanya merasakan kenikmatan yang tidak terhingga menerima tusukan demi tusukan keris keramat papa. Mira pula mengemutkan dinding farajnya yang licin dan basah seakan-akan mengurut batang keras papa yang tanpa henti keluar masuk di dalam lorong kenikmatan Mira.

Rerambut kasar yang menghiasi pangkal zakar papa ganas mencucuk-cucuk biji kelentit Mira. Gesekan rerambut kasar itu membuatkan faraj Mira semakin basah oleh cairan faraj Mira. Mira mula bergerak bersama papa, badan mereka berdua bersatu di dalam tarian berahi yang semakin rancak bersama malam yang semakin larut.

CHAPTER V – AKU WANITA

Tiba-tiba papa mencium dan mengulum mulut Mira. Lidah kecil Mira ganas dikulum dan Mira semakin lemas dalam aksi papa yang bertambah liar. Hentakan punggung papa juga semakin kuat dan pantas. Peluh hangat mula membasahi tubuh Mira, hembusan nafas Mira juga semakin berat dan tersekat-sekat.

Papa masih asyik berdayung laju bersama cumbuan ganas memamah bibir kecil Mira. Dayungan pantas papa sangat padu dan dengan setiap tusukan ke depan kepala zakar papa tepat menyondol dasar lembah nikmat Mira. Kemudian papa menarik keluar batang zakarnya hingga hanya separuh kepala zakarnya terbenam di dalam lubang faraj Mira. Dayungan papa berulangkali menyebabkan Mira seperti meronta kelazatan dihimpit tubuh papa.

Lembah nikmat Mira mula mengemut kencang, zakar papa pula bertambah keras seolah-olah batang zakar papa yang memang agak besar itu membesar lagi memenuhi lorong faraj Mira yang sempit. Kepala zakar papa kembang kuncup di dasar lembah, bukaan sepanjang setengah inci pada kepala zakar papa terkumat-kamit cuba menahan gelombang cairan nikmat yang semakin deras melewati saluran sempit sepanjang batang zakar papa. Kemudian hentakan papa yang laju tiba-tiba terhenti sambil papa pantas mencapai punggung Mira lalu menjunamkan senjata hikmatnya jauh ke dasar lembah.

“oo....papa”, Mira merengek keenakan bila puncak nikmatnya tiba serentak dengan denyutan kencang zakar papa di dalam lorong keramat Mira itu. Zakar papa akhirnya akur pada banjir besar yang merobek kubu pertahanannya lalu melepaskan jutaan benih jantannya jauh ke dalam dasar perawan anak gadisnya itu.

Jeritan kecil Mira menyedarkan papa. Mata papa terbuka luas dan raut wajahnya memancarkan rasa bersalah yang teramat sangat. “ Mira”, hanya itu yang mampu papa ucapkan. Mira hanya tersenyum puas melihat papa yang kebinggungan.

“Apa, Mira buat ni”, papa masih terbaring kaku menindih tubuh Mira dengan batang zakarnya masih kuat berdenyut muntahkan lahar cinta terbenam jauh di dalam lorong faraj Mira yang sempit. Air mani papa dan cairan faraj Mira mengalir lesu keluar dari lorong faraj Mira yang baru dirobek oleh papa menerbitkan aroma seksual yang pantas mneyelubungi ruang kamar. “Terima kasih papa”, Mira tersenyum lagi sambil satu ciuman mesra singgah di bibir papa.

Papa yang akhirnya sedar dari kenyataan pahit meragut keperawanan Mira pantas mecabut zakarnya yang masih lagi bersisa cairan pekat benih jantannya dan berbaring lesu di atas katil. Mira kemudian bangkit dari katil dan mengenakan semula “nightgown”nya.

“I love you papa”, Mira kemudian berlalu dari kamar papa dengan satu kepuasan yang sukar digambarkan. Cairan pekat air mani papa masih lagi mengalir lembut melepasi bibir faraj Mira yang sudah dilewati oleh zakar besar papa lalu membelai ruang dalam kakinya. “Akhirnya aku telah menjadi seorang wanita”.

Papa yang masih kalut cepat-cepat mengunci kamar tidur dan membersihan dirinya. Haruman tubuh Mira masih lagi bersisa pada badan papa. Cairan darah perawan Mira yang sudah kering masih jelas terlihat pada sekitar pangkal zakar papa. Sungguh papa tak sangka anak gadisnya itu sanggup “memperkosa’ papanya sendiri namun jauh di sudut hati papa, dia juga merasa amat puas dan tak sabar untuk mengulangi perkara itu.

No comments:

Post a Comment